sábado, 9 de junho de 2012

Ex-secretária de John Travolta diz que ator é gay e namorou piloto por seis anos ( Noticia ) - Former Secretary of actor John Travolta says he is gay and has dated pilot for six years (News)

John Travolta seria gay e teria tido um caso de seis anos com o piloto Doug Gotterba. As informações são do site "The Enquirer". De acordo com o site, a revelação teria sido feita por Joan Edwards, secretário pessoal de Travolta há 16 anos. No site "SAFM" há uma foto dos dois trocando um beijo.

"Eu fiz tudo por ele, incluindo cuidar de suas agendas pessoais e profissionais. Claro que eu sabia que ele era gay. Ele nunca me incomodou", disse Edwards.

"É assim que eu conheci Doug. Nós dois trabalhávamos para John. Doug é um cara maravilhoso e ainda somos bons amigos. Ele me disse que John era gay e eles tiveram uma relação sexual", completou.

De acordo com Joan, Doug saiu do emprego porque Travolta "agarrava constantemente sua área genital" - o que poderia ser bastante perigoso se feito enquanto o o piloto estava no comando de um avião.

-------------------------------------------------------------------------------

 John Travolta was gay and had had an affair for six years with the pilot Doug Gotterba. The information is the website "The Enquirer". According to the site, the revelation was made by Joan Edwards, Travolta's personal secretary for 16 years. On the website "SAFM" there is a photo of the two exchanging a kiss.

"I did everything for him, including taking care of their personal and professional schedules. Of course I knew he was gay. He never bothered me," Edwards said.

"That's how I met Doug. We both worked for John. Doug is a wonderful guy and we're still good friends. He told me that John was gay and they had a sexual relationship," he added.

According to Joan, Doug left the job because Travolta "constantly grabbed her genital area" - which could be quite dangerous if done while the the pilot was in command of an airplane.

Nenhum comentário:

Postar um comentário