Um novo relatório projeta que lésbicas, gays, bissexuais, travestis e transexuais gastarão a bagatela de mais de US$ 200 bilhões em viagens no ano que vem. De acordo com a análise de números de um estudo de pesquisa de mercado LGBT apresentado no World Travel Market em Londres nesta semana, o top 20 dos mercados LGBT poderá arrecadar US$ 202 bilhões no ano que vem.
Quem lidera a lista são os EUA, com turistas LGBT atingindo US$ 56,5 bilhões em gastos, seguido pelo Brasil com US$ 25,3 bilhões, consta no relatório LGBT 2020.
As conclusões do relatório LGBT 2020 ecoam os resultados da pesquisa da Community Marketing Inc. dos EUA, que também mostra que os viajantes LGBT gastam uma média de 57% a mais durante suas férias em comparação aos turistas heterossexuais.
Parte das razões apresentadas pelo grupo da pesquisa de mercado incluem o fato de que LGBT viajam mais, possuem mais casas e carros, gastam mais em eletrônicos e têm a maior quantidade de renda disponível que qualquer outro nicho de mercado.
E o termo LGBT poderá em breve ganhar mais uma letra, para reconhecer as pessoas Intersexual, diz Ian Johnson, CEO da Out Now, empresa que produziu o estudo LGBT 2020. A comunidade Intersexual da América do Norte define o termo "intersex" como pessoas que nascem com órgãos sexuais que não conseguem ser encaixados "nas definições típicas do [gênero] feminino ou do masculino."
"As pessoas intersexuais estão se tornando mais visíveis e seus problemas originais estão lentamente se tornando mais bem compreendidos", disse Johnson.
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LGBT spend an average of 57 % more for their homes compared to heterosexual tourists.
A new report projects that lesbian , gay , bisexual and transgender spend to the tune of over $ 200 billion in travel in the coming year . According to the analysis of figures from a study of LGBT market research presented at the World Travel Market in London this week's top 20 LGBT markets could raise $ 202 billion next year .
Who leads the list are the U.S., with LGBT tourists reaching U.S. $ 56.5 billion in spending , followed by Brazil with $ 25.3 billion , appearing on LGBT 2020 report.
With France and the state of California through historic decisions to legalize equal marriage this year , hotels and tourist sights are also earning money thanks to a rich and emerging demographic : people of the same sex newly married .
The conclusions of the 2020 report echo LGBT search results of Community Marketing Inc. of USA, which also shows that LGBT travelers spend an average of 57 % more during their vacation compared to heterosexual tourists .
Part of the reasons given by the market research group include the fact that LGBT travel more , own more homes and cars , spend more on electronics and have the highest amount of disposable income than any other niche market .
And the term LGBT may soon gain another letter, to recognize Intersex people , says Ian Johnson , CEO of Out Now , the company that produced the 2020 report LGBT . The Intersex community in North America defines the term " intersex " as people who are born with sexual organs that can not be embedded " in typical settings [ gender ] female or male . "
" The intersex people are becoming more visible and their unique problems are slowly becoming better understood ," Johnson said .
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